Jos joku haluaa otsikosta selityksen, niin voin kertoa että olen tosi huono otsikoimaan, joten varautukaa että se on jatkossakin jotain yhtä älyvapaata. Voisinhan mä toki laittaa siihen esimerkiks päivämäärän, hmm...

 

No joo, mutta asiaan.

 

Elikkä mä olen tällanen nuori aloitteleva blogin pitäjä. Tämän blogini aloitin tekemisen puutteessa ja järjettömässä kirjoitusvimmassa eli katsotaan nyt mitä tästä on tulossa :D
   Tässä postauksessa että saa vielä yhtään kuvia, koska mulla ei ole kameraa, paitsi puhelimen enkä halua kiduttaa teitä niillä surkeatakin surkeammilla kuvilla.

Tänään oli varmaankin viikon ihanin päivä koulupäivän pituuden kannalta, mulla oli koulua nimittäin vaan 9-13! Muina päivinä kun sitä sattuu olemaan kahdeksasta kahteen, niin tuo on kyllä luksusta. Tiistain aineista en kyllä tykkää, meillä kun on fysiikkaa ja matikkaa jotka on inhokkiaineitani... Niin ja meillä oli tänään matikan valtakunnallinen, oli ihan älyvaikee. Taitaa mun matikan numero laksea kympistä melkosen alas :D

Mulla on tänään muuten kampaaja-aika. Jes, tätä oon odottanu niiiiin pitkään! Oon miettiny, että ehkäpä leikkaan jotkut vähän scenetyyliset hiukset, elikkä melko raju kerrostus ja sillei kivasti, et ne ohenee alaspäin. Mietin kyllä suoraa otsista, kun oon jo kyllästyny tähän sivulla olevaan. Tai no siis 'periaatteessa' tääkin on suora, todella paljon ylikasvanut vaan ja epätasainen. Haluisin myös kovasti värjätä hiukset mustiksi ja otsiksen alapuolelta kirkkaan/tosi tumman punaiseksi, mutta arvatkaapa vaan, suostuuko mun mutsi! Jotkut raidatkin oon joskus työllä ja tuskalla saanut taivuteltua päähäni, mutta niitäkään en oikein viitsis mustina ottaa vaaleanruskeaan kuontaloon.. Musta on tosi typerää, että äiti pitää mua vieläkin ihan pikkuvauvana, vaikka tietääkseni en ole enää kolmasluokkalainen. Noista uusista hiuksista aattelin torstain väsätä kouluun jonkun siistin kampauksen, jonka sitten värjään ainakin osin pinkiksi niillä joillain poispestävillä sprayväreillä.

Mitäs te muuten aiotte tehdä vappuna? Meettekö bilettämään, niinku aika monet nykyään tekee, jonnekin syömään, vai oletteko ihan vaan kotona? Mä luultavasti.. no en kyllä tiedä! Täytyy todellakin miettiä vielä :D Minnekään juomaan en kyllä ole menossa, mietin että jos ottais tän vapun ihan rauhallisesti. Olis vaan kavereiden kanssa ja tekis jotain kivaa... Ainiin tuli muuten mieleen, että meillähän on 'grillibileet' kotona! Oon minäki viisas ku en tota muistanu.

Mitenkäs muuten, onko joku menossa katsomaan Madonnaa? Mä olisin halunnu, mut sit en kerenny ostamaan lippuja. No, ei se mitään - mäpä oonkin lähdössä! Nimittäin Tallinnaan. Se oli vieläpä joku sellanen ns. paketti, siihen kuuluu hotellihuone, laivamatka Helsingistä Tallinnaan, liput konserttiin ja pääsy hotellin kylpyläpuolelle. Eikä maksanut ku reilu 200€! Mun mielestä ihan älyhalpa, kun miettii että mitä kaikkea tohon sisältyy ja kuinka paljon ne maksais erikseen... Vaikka en mikään übermadonnafani olekaan, niin on toi nyt jo ihan kokemuksena hieno. Siis miettikää nyt, joku melkein 60v mummeli hyppii lavalla trikoissa ja vetää poppia kuin mikäkin teiniprinsessa!

Mutta nyt jäädään näihin Madonnatunnelmiin - huomenna ehkä uus postaus,

Jasu.

Ps. Postausehdotuksia otetaan vastaan (: